Mijn onderwijshart ging sneller kloppen toen mij het plan HOOOM werd voorgelegd.
Hoe fijn is het als kinderen en jongeren een veilige plek hebben waar ze zich in alle rust (verder) kunnen ontwikkelen!
Ik merkte, tijdens de jaren dat ik als leerkracht voor de klas stond, dat ik het een uitdaging vond om elk kind op zijn of haar eigen manier tot leren te laten komen. Elk kind is uniek en maakt een geheel eigen ontwikkeling door en dat betekent dat je soms buiten de gebaande paden moet denken om nieuwe mogelijkheden te ontdekken.
Ik ben een bevlogen leerkracht, die veiligheid, betrouwbaarheid en openheid hoog in het vaandel heeft staan.
Na jaren voor de klas te hebben gestaan, heb ik nu een eigen remedial teaching praktijk waar ik kinderen begeleid met leer- en/of gedragsproblematiek.

Ik heb ervaren dat hoogbegaafd zijn mooie kanten heeft, maar ook hele lastige vraagstukken kent.
Ik hoop dat ik met mijn expertise, positiviteit, een luisterend oor en veel aandacht leerlingen nieuwe inzichten kan geven, zodat zij daarna zelf hun eigen pad kunnen bewandelen.
Naast mijn werk breng ik veel tijd door met mijn gezin. Het liefst buiten in de natuur.
Ik ben een echte francofiel, van chansons tot films, van literatuur tot het lekkere eten en drinken. Verder houd ik erg van lezen (héél véél lezen), kunst en cultuur, fotograferen, pianospelen en koken.